sâmbătă, 20 august 2011

GLISS ULTIMATE REPAIR

http://www.gliss.ro/ 
Asa cum v-am povestit mi'S trenderita GLISS :)

http://www.trender.ro/

Si daca ambalajul l-am descris deja ca fiind foarte ELEGANT, negru cu auriu, parfumul produselor este unul dulceag care te invita sa savurezi...YUMMYYYYYY(o sa fac bule :)devin efervescenta si ...maine e ziua cea mare...parul meu o sa fie rasfatat cu aceste produse minunate!!!

Gliss Ultimate Repair reprezinta inovatia anului in repararea parului, lansata de Schwarzkopf.Si cum parul meu e...varza a la Cluj(ondulat natural, vopsit, dar foarte uscat) sunt binevenite aceste produse.Noua gama de ingrijire de la Gliss beneficiaza de o tehnologie inovatoare de reparare a parului, cu un Complex de Cheratina Lichida de 3X mai concentrat, reparand chiar si parul foarte deteriorat...PARULUI MEU II ESTE SETE DE GLISS!Formula inovatoare actioneaza atat din interiorul firului de par cat si la suprafata acestuia, asigurand mai putine fire rupte si mai multa rezistenta si stralucire a parului.Noua gama este compusa din sampon, balsam si masca tratament.

Chiar daca de cativa ani buni folosesc balsamul leave-in Oil Nutritive de la Gliss, sunt curioasa si in acelasi timp am siguranta ca aceste noi produse ma vor ajuta sa am parul hidratat, sanatos, bucle frumos spiralate, elastice si foarte rezistente.

Asa ca dragele mele, va invit si pe voi sa testati aceste minunatii si sa-mi impartasiti bucuria de a beneficia de produse de CALITATE.

Va doresc o seara cat mai placuta si un WKND auriu...in par si in suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu